Tuesday, January 18, 2011

En ik geef toe

gij hoer
mij zo verleiden
't zou echt niet mogen
verboden moeten worden

ik zit hier maar
en dan lonkt gij
zo verleidelijk
naar mij
en ik geef toe

je hoeft zelfs niet te lonken
ik kom naar je toe
zomaar
ik snap het zelf niet
ik kom naar je toe zoals een mug
die bloed ruikt

mocht je nu nog schone benen hebben
of zo van dat wilde krulhaar
of een mooie lach
of lekker ruiken
niets van dat
en ik geef toe
elke keer maar weer

maar nee je bent een sleazy hoer
zonder stijl
die gratis en voor niets doet wat je wil
wanneer je wil en zoveel je wil
en oh ja, vol inhoud

maar zo leeg,

dat internet.

2 comments:

  1. Zalig, ge zijt er wel ingevlogen, eh?

    ReplyDelete
  2. Examens... :-) Tzal wel weer een jaar duren voordat er hier weer iets op komt zeker?

    ReplyDelete